Lediga jobb som Administrativ assistent i Hagfors

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Hagfors. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Hagfors som finns hos arbetsgivaren.

Ledigt jobb som ekonomiadministratör till Uddeholm AB

Ansök    Apr 13    Manpower AB    Administrativ assistent
Just nu söker vi till Uddeholm AB en ekonomiadministratör där det ingår i ditt ansvar att jobba med bland annat leverantörsreskontra samt övriga ekonomiadministrativa uppgifter. Tjänsten är ett uppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower AB i Hagfors. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Vill du bli en del av ett redovisningsteam som drivs av passion och engagemang inom ekonomi och redovisning? Vi söker nu en ekonomiadministratör d... Visa mer
Just nu söker vi till Uddeholm AB en ekonomiadministratör där det ingår i ditt ansvar att jobba med bland annat leverantörsreskontra samt övriga ekonomiadministrativa uppgifter. Tjänsten är ett uppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower AB i Hagfors.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!


Vill du bli en del av ett redovisningsteam som drivs av passion och engagemang inom ekonomi och redovisning? Vi söker nu en ekonomiadministratör där du blir en viktig del av Uddeholms ekonomiavdelning.

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare på ekonomiavdelningen kommer du att jobba tillsammans med dina kollegor inom avdelningen för redovisning. Du kommer inledningsvis att hantera alla inkommande leverantörsfakturor, du kommer också att få vara med och bidra i andra typer av arbetsuppgifter. Du kommer också att vara en del av ett team som arbetar tillsammans för att upprätthålla en hög standard och säkerställa att alla transaktioner är korrekta.



Om dig

För att passa in i denna roll behöver du ha en gymnasieutbildning med inriktning mot administration eller ekonomi. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med ekonomi och bokföring. Du ska ha en passion för administration och vara välorganiserad med en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker en person som trivs med att arbeta i team och som är självgående och motiverad.

För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet.

Vårt erbjudande till dig

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om Uddeholm AB

Uddeholm är världens ledande tillverkare av verktygsstål för industriverktyg. Det är ingen tillfällighet. I varje stålbit, i varje steg av processen, från råmaterial till slutprodukt, satsar vi hela vårt hjärta. Tekniken är viktig, kunskapen och produktutvecklingen likaså, men det handlar också om viljan och modet, kraften och framåtandan. Det handlar om glöden inom oss - om kärleken till stålet!" Besök gärna Uddeholm ABs hemsida www.uddeholm.com för att få reda på mer om deras verksamhet.

Hur du ansöker

För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss där du bifogar CV och personligt brev. Vid frågor kontaktar du Agneta Lännbjer via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 054-221892.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Övrigt

Uppdragslängd: 1 år framåt

Placeringsort: Hagfors

Tillsättning: enligt överenskommelse

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

Ledigt jobb som ekonomiadministratör till Uddeholm AB

Ansök    Apr 21    Manpower AB    Administrativ assistent
Just nu söker vi till Uddeholm AB en ekonomiadministratör där det ingår i ditt ansvar att jobba med bland annat leverantörsreskontra samt övriga ekonomiadministrativa uppgifter. Tjänsten är ett uppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower AB i Hagfors. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Vill du bli en del av ett redovisningsteam som drivs av passion och engagemang inom ekonomi och redovisning? Vi söker nu en ekonomiadministratör d... Visa mer
Just nu söker vi till Uddeholm AB en ekonomiadministratör där det ingår i ditt ansvar att jobba med bland annat leverantörsreskontra samt övriga ekonomiadministrativa uppgifter. Tjänsten är ett uppdrag där du kommer att vara anställd av Manpower AB i Hagfors.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!


Vill du bli en del av ett redovisningsteam som drivs av passion och engagemang inom ekonomi och redovisning? Vi söker nu en ekonomiadministratör där du blir en viktig del av Uddeholms ekonomiavdelning.

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare på ekonomiavdelningen kommer du att jobba tillsammans med dina kollegor inom avdelningen för redovisning. Du kommer inledningsvis att hantera alla inkommande leverantörsfakturor, du kommer också att få vara med och bidra i andra typer av arbetsuppgifter. Du kommer också att vara en del av ett team som arbetar tillsammans för att upprätthålla en hög standard och säkerställa att alla transaktioner är korrekta.



Om dig

För att passa in i denna roll behöver du ha en gymnasieutbildning med inriktning mot administration eller ekonomi. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med ekonomi och bokföring. Du ska ha en passion för administration och vara välorganiserad med en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Vi söker en person som trivs med att arbeta i team och som är självgående och motiverad.

För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet.

Vårt erbjudande till dig

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Om Uddeholm AB

Uddeholm är världens ledande tillverkare av verktygsstål för industriverktyg. Det är ingen tillfällighet. I varje stålbit, i varje steg av processen, från råmaterial till slutprodukt, satsar vi hela vårt hjärta. Tekniken är viktig, kunskapen och produktutvecklingen likaså, men det handlar också om viljan och modet, kraften och framåtandan. Det handlar om glöden inom oss - om kärleken till stålet!" Besök gärna Uddeholm ABs hemsida www.uddeholm.com för att få reda på mer om deras verksamhet.

Hur du ansöker

För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss där du bifogar CV och personligt brev. Vid frågor kontaktar du Agneta Lännbjer via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 054-221892.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!

Övrigt

Uppdragslängd: 1 år framåt

Placeringsort: Hagfors

Tillsättning: enligt överenskommelse

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Visa mindre

RightHub söker en IP-administratör

Ansök    Jun 21    IP Station AB    Administrativ assistent
Righthub växer och vi söker nu en ny medarbetare placerad på vårt kontor i Hagfors. Vill du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av IP-tjänster? Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar samt mindre konsultbyråer. Vare sig du redan har utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration eller tror dig ha rätt grunder för att kunna utvecklas till en duktig IP-administratör så tycker vi att d... Visa mer
Righthub växer och vi söker nu en ny medarbetare placerad på vårt kontor i Hagfors.
Vill du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av IP-tjänster?
Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar samt mindre konsultbyråer. Vare sig du redan har utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration eller tror dig ha rätt grunder för att kunna utvecklas till en duktig IP-administratör så tycker vi att du ska läsa vidare.


Om tjänsten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsplats med de nöjdaste kunderna och vi hoppas att du vill vara med och bidra för att nå dit. Vi erbjuder våra kunder oöverträffad service, råd och kvalificerade IP-tjänster på en global marknad.
Du som jobbar eller är intresserad av att jobba som IP-paralegal, IP-assistent eller IP-administratör är välkommen att söka. Alla erfarenhetsnivåer är intressanta för oss. Det viktigaste är att du vill vara med att bidra till RightHubs resa framåt. Vi erbjuder dig stora möjligheter till att påverka verksamheten såsom tjänster, arbetsplats och din egen utveckling.
Vi är idag 75 anställda inom koncernen med kontor i Sverige, Danmark, England och USA. Till denna tjänst kommer du att vara placerad på vårt kontor i Hagfors och vi ser gärna där att du som söker bor i närområdet.


Som IP-administratör på RightHub erbjuds du
· En roll i ett företag som på riktigt vill ha både de nöjdaste medarbetarna och de nöjdaste kunderna.
· Arbete i ett företag med både trygghet och nytänkande.
· Möjligheter till att forma en anställning som fungerar för just dig.

Arbetsuppgifter
Administrativa uppgifter kopplat till
· Överlåtelser
· Validering EP-patent
· Patent
· Varumärkesskydd
· Designskydd
Du hanterar relationer och kommunicerar med kunder och myndigheter såväl i Sverige som utomlands.


Dina kvalifikationer
- God datavana (Officepaketet)
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- God administrativ förmåga
- Noggrann
- Stresstålig
- Kunna arbeta mot deadlines
- Kunna arbeta både självständigt och i team
- Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt då våra dagliga arbetsuppgifter innebär mycket kontakt med våra kunder, utlandsombud och myndigheter. Ytterligare språkkunskaper är meriterande
- Lägst gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrigt
· Urval och intervjuer sker löpande, vänta därför inte med att skicka in din ansökan
· Placering: Hagfors
· Omfattning: Heltid, Tillsvidare eller enligt överenskommelse
· Start: Enligt överenskommelse

Skicka din ansökan med personligt brev och CV till [email protected] Visa mindre

IP Station söker en IP-administratör

Ansök    Jan 26    IP Station AB    Administrativ assistent
IP Station växer och vi söker nu en ny medarbetare placerad på vårt kontor i Hagfors. Vill du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av IP-tjänster? Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar samt mindre konsultbyråer. Vare sig du redan har utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration eller tror dig ha rätt grunder för att kunna utvecklas till en duktig IP-administratör så tycker vi at... Visa mer
IP Station växer och vi söker nu en ny medarbetare placerad på vårt kontor i Hagfors.


Vill du vara med på vår resa att bli världsbäst på outsourcing av IP-tjänster?
Våra kunder är ombud på patentbyråer, större företag med egna IP-avdelningar samt mindre konsultbyråer. Vare sig du redan har utbildning eller erfarenhet inom kvalificerad IP-administration eller tror dig ha rätt grunder för att kunna utvecklas till en duktig IP-administratör så tycker vi att du ska läsa vidare.


Om tjänsten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsplats med de nöjdaste kunderna och vi hoppas att du vill vara med och bidra för att nå dit.
Du som jobbar eller är intresserad av att jobba som IP-paralegal, IP-assistent eller IP-administratör är välkommen att söka. Alla erfarenhetsnivåer är intressanta för oss. Det viktigaste är att du vill vara med att bidra till IP Stations resa framåt. Vi erbjuder dig stora möjligheter till att påverka verksamheten såsom tjänster, arbetsplats och din egen utveckling.
Vi är idag 17 anställda och med Hagfors som bas erbjuder vi våra kunder oöverträffad service, råd och kvalificerade IP-tjänster på en global marknad.


Som IP-administratör på IP Station erbjuds du:
En roll i ett företag som på riktigt vill ha både de nöjdaste medarbetarna och de nöjdaste kunderna.
Arbete i ett företag med både trygghet och nytänkande.
Möjligheter till att forma en anställning som fungerar för just dig.



Arbetsuppgifter
Administrativa uppgifter kopplat till:
Överlåtelser
Validering EP-patent
Patent
Varumärkesskydd
Designskydd

Du hanterar relationer och kommunicerar med kunder och myndigheter såväl i Sverige som utomlands.


Dina kvalifikationer
God datavana (Officepaketet)
Serviceinriktad
Strukturerad
God administrativ förmåga
Noggrann
Stresstålig
Kunna arbeta mot deadlines
Kunna arbeta både självständigt och i team
Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt då våra dagliga arbetsuppgifter innebär mycket kontakt med våra kunder, utlandsombud och myndigheter. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Lägst gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande men inget krav.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.


Övrigt
Sista ansökningsdatum: 28 februari
Placering: Hagfors
Omfattning: Heltid, Tillsvidare eller enligt överenskommelse
Start: Enligt överenskommelse



Skicka din ansökan med personligt brev och CV till HR-ansvarig, Emma Carlsten. Visa mindre

2 PLANERARE

Ansök    Jul 22    Hagfors kommun    Administrativ assistent
ARBETSPLATS INDIVID- OCH OMSORGSAVDELNINGEN Verksamheten består av 4 planerare. Planeringsenheten är centralt belägen och sitter tillsammans med  Individ- och omsorgsavdelningens administration för vård och omsorg. Avdelningens arbete bygger på en gemensam värdegrund, där den enskilde ska känna trygghet och meningsfullhet och insatserna skall utföras med gott bemötande och god kvalitet. ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER Arbetsuppgifterna består av att pl... Visa mer
ARBETSPLATS INDIVID- OCH OMSORGSAVDELNINGEN
Verksamheten består av 4 planerare. Planeringsenheten är centralt belägen och sitter tillsammans med  Individ- och omsorgsavdelningens administration för vård och omsorg. Avdelningens arbete bygger på en gemensam värdegrund, där den enskilde ska känna trygghet och meningsfullhet och insatserna skall utföras med gott bemötande och god kvalitet.
ARBETSUPPGIFTER OCH KVALIFIKATIONER
Arbetsuppgifterna består av att planera hemtjänst utifrån beställningar SoL och HSL. Planeringen ska även göras utifrån kontaktmannaskap och parallellgång utifrån beslut tagna av Kommunrehab alternativt enhetschef. Dessutom ska planeringen tillgodose hög kontinuitet hos varje omsorgstagare. Vidare ingår att planera utifrån befintliga insatser och att följa gemensamma riktlinjer vid rekrytering.
Vi tycker att det är viktigt att du som söker har erfarenhet av hemtjänst, är van att arbeta självständigt, att du är strukturerad, flexibel och har god förmåga att samarbeta. Du bör även vara stresstålig. Vi ser även som en fördel om du har erfarenhet av planering. Du ska ha lätt att följa uppställda mål för verksamheten samt ha en förmåga att se helhetsbilden av verksamheten.
Tillsättningen av tjänsten kommer att föregås av anställningsintervju. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. 
Provanställning 6 månader kan bli aktuellt.
LÖN
Lön enligt avtal
FACKLIGA FÖRETRÄDARE
Kommunal Värmland sektion Hagfors, tel 0563-185 58 el. 070-3948106.
ÖVRIGT
Som medarbetare i Hagfors kommun är du en del av Hagforsstrategin 2017 – 2027 som attraktivt beskriver ett önskat framtida tillstånd. Tanken är att den ska förena alla som bor, lever och verkar i kommunen samt leda oss i arbetet med att tillsammans skapa ett gôtt liv, framåtanda och handlingskraft. Visionen är hela kommunens tydliga målsnöre och vår drömbild att längta till. Det är en bild som enar oss, som gör oss till stolta invånare och som gör att vi tillsammans kan möta en framtid med mod och positiva attityder. Den ska engagera och inspirera både i vardagen, på fritiden och i arbetslivet.  
Läs gärna mer om oss i Hagforsstrategin som du finner på vår hemsida.
För att främja jämställdheten på arbetsplatsen uppmuntrar vi särskilt män att söka tjänsten.
Vi har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Visa mindre